torsdag, augusti 11, 2005

Ja inte blev det mycke sol...

Den här sommaren har verkligen regnat bort, det var några fina veckor efter midsommar men efter jag gick på semester har det regnat nästan varje dag :(
Idag var en sådan dag igen... började med regn... solen började ta sej igenom och jag rusade ut... han bara sätte mej och pyssla i solen så öppnade sej himlen igen... suck!
Fram med parasollen och så satt jag där i regnet och pysslade vidare:



Jag bara vägrar att gå in.. det är sommar!!!
Vad blev det då när jag pysslade... jo idag blev det ett armband:



Det har blivit allt möjligt när regnet öst ner... allt från en tröja till halsband, armband, bakat bröd, tagit kort på blommor i regnet mm mm
tröja:



Halsband:



Rosor i regn:

Nu ska jag se om det finns någon rolig film på tv... ha det fint!

Inga kommentarer: