fredag, september 02, 2005

Fredag igen!

Hej! idag är det fredag igen...
Lite trött är jag... men det är bara att kämpa på!
jag jobbar i helgen med... så fast det är fredag så får man inte vila!
Jag känner mej lite som den här katten som blinkar som en galning
för att hålla ögonen öppna:

Men varför sitter jag då här kan man ju undra...
jag borde kanske slänga mej i sängen i stället...
Jo!! jag måste ju visa upp beviset...
väskan jag skulle sy är klar...
den är inte speciellt avancerad..
men jag tycker om lite enklare modeller:

Helt svart kunde jag ju inte låta den vara...

lite bling bling var jag ju tyungen att göra :)



Så nu väntar nästa projekt...

jag tänkte ge mej på en stickning nästa gång...

jag har beställt garn och beskrivning från garntjänst.

Så tack å hej från mej så länge!

Inga kommentarer: