måndag, november 14, 2005

Så har det varit Syfestival...

Det är alltid kul om man tycker om att handarbeta.
Det blev en hel del tid där... jag gick fram o tillbaka,
tittade på allt flera gånger för jag hade så svårt att
bestämma mej för vad jag skulle spendera mina pengar på.
Tillslut blev det en del pärlor och tillbehör till det.
Ett fint garn som det nog blir en scarf av.
Mamma köpte en materialsats till ett halsband
som skulle stickas och gissa vem som fick äran :)



Jag gick tillbaka en dag till och köpte mer garn till att sticka handledsvärmare
(fast det har jag ingen bild på nu)
Jisses vad med pengar man kan göra av med hur enkelt som hälst...
nu får jag snåla ett tag!


Måste ju visa en bild också på min blommande orkidé

Ha det bäst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jenny!
Är här på din härliga bloggsida,funderar på att göra en själv.Jag kan inte låta bli utan att titta på ditt stickade halsband.Du har inte lust att dela med dig av mönstret,så jag kan sticka ett och ge bort i julklapp.
M.V.H.Sivan
Min mail är: pysselsmulan @yahoo.com