lördag, februari 03, 2007

Pärlor, pärlor, pärlor...

Det har jag pysslat med på sistone..jag började en dag och kan inte sluta, det är ju så kul :)
Så nu har det blivit presenter och smycken till mej sjäv. Jag är med i en vårtävling på hobby och hantverksforumet också, fast det kan jag inte lägga ut här, men kan kan gå dit och titta om man vill. Yenny heter jag där :) Adressen dit är: http://hobbyochhantverk.egetforum.se/portal.php
Här kommer en hel radda med bilder på det jag gjort de senaste veckorna.


















Ha det gott!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men...jösses så otroligt fina smycken!!!
Jag är verkligen i m p o n e r a d!!!
Du är jätteduktig!!


Kram
Lotta

Jenny sa...

Tack snälla :D

Kram!

Anonym sa...

Hej Yenny, nu hittade jag dej och hur jag kommenterar. Vilka underbara halsband du gjort.
Hoppas du vinner påsktävlingen

Ha det gött i vårvädret

Strumpstickan sa...

Den röda högst upp och den blå längst ner är mina favoriter, så duktig du är!