fredag, september 22, 2006

Ett skepp kommer lastat...

Med hoyor från Australien :D
Japp... det är sant.. ända från Australien kommer dessa hoya sticklingar. Det var ett gäng från hoya forummet som gick ihop och beställde från David Liddle och jag hakade på, efter att ha velat fram och tillbaka så beslutade jag mej äntligen för vilka jag ville ha! Sen väntade vi och väntade... efter att ha varit på resande fot i över en vecka så dök de äntligen upp! Jippi vad kul det var... Här är bildbevisen:





Ha det så gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkligen rejäla sticklingar. Har också fått idén att beställa från Liddles. Kul med lite nya gener? i hoyorna, priserna är rätt bra också om man är några stycken som beställer samtidigt.
Har en lista att dregla över, men jag sa ju att jag inte ska ha fler nu, det räcker med dem jag mördat över vintern, eller? man utvecklas av nya försök.
Ha det bra,
HoyanoyaMaud