tisdag, september 05, 2006

Hoya träff!

Har jag varit på... det var min första och det var verkligen jättekul.
Att få träffa ett gäng människor som är lika galna i hoyor som jag,
det var en upplevelse!
Aldrig har jag kunnat prata om hoyor utan att undra om jag inte
tråkar ut någon. (eller om de ens fattar vad jag säger)
Självklart fick jag med mej ett gäng med hoyor hem också :D
sp.borneo
parasitica 'lao'

nummularioides

graveolens

cv.mathilde

Så jag är verkligen jättenöjd med min första hoya träff :D

Ha det bäst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoya-hurra!

Jag förstår att du haft det trevligt på Hoyaträffen. :-)
Själv så har jag ännu inte fått Hoyapassionen. Har fullt upp med min Orkidépassion....som tyvärr ligger lite i bakvattnet av sommastuge-passionen just nu. *s*

Ha det bäst!

// Lotta

Jenny sa...

Ja det var väldigt trevligt att få träffa lite likasinnade galningar :D

Du verkar ha fullt upp du med både orkideer och sommarstuga, härligt!

Ha det bäst du med!