torsdag, augusti 02, 2007

hoyanoya :-)

Ja det är bara att erkänna... jag är galen i hoyor... det rasar in flera hela tiden och jag är uppe i antalet av 108 stycken nu! Hur de får plats? *kliar mej i huvudet* He he.. jag vet inte riktigt, men en extra hylla med ljusrör gör nog sitt till, för i fönstrena är det tvärfullt. Men det är ju så himla kul och jag har träffat så många goa människor via dom.

Senaste tillskotten:
H. teretifolia
H. pimenteliana

H. dasyantha


H.curtisii -storbladig klon



se så vackra blad curtisiin har *I Love*

diptera 'spotted leaf'

Det var allt för nu... Hej svejs!

3 kommentarer:

Unknown sa...

haha, det var du som knep dom din fuling :)! diptera spotted och storblommig curtisii. jag pm:ar dig via hoyaforumet! /felicia

Jenny sa...

Hej Felicia!

Det var ju inte jag ;) Men det vet du ju redan :)

/Jenny

Anonym sa...

Curtisiin - jätteläcker!!
Hmmm, man skulle kanske ge sig på hoyor...?

Kram
Lotta