tisdag, januari 08, 2008

Länge sedan sist..

Ja det var ett bra tag sedan sist, men äntligen har tagit mej i kragen och tittat in här. Jag tänkte jag skulle visa lite av det jag gjort sedan sist, men det blir bara ett smakprov för jag har hunnit med massor sedan augusti. Hösten har gått, jul och nyår har varit och nu har vi ett nytt spännande år att se fram emot.

Jag börjar med en bild på Frida, hon mår som en prinsessa. Mitt i centrum hela tiden precis så som det skall vara :)

Hoyorna de växer och mår bra. Höstens Blommare: nummulariodes och bilden nedanför kanyakumariana.




Jul har det ju varit så julkort har det blivit... här är några få utav dom.



Smycken har jag gjort i massor, både till mej själv och till julklappar och precenter.












Ha det fint!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men nu du....:-) Och söta Frida fick vara med :-)
Fina julkort för dom har jag väl inte sett?
Kram

Jenny sa...

Nämen.. har jag glömt att visa julkorten i forumet? Ja det kanske jag har ;)

Kram

Pia Puma sa...

Lilla söta Frida. Jättefin kort och smycken med.

Pippin sa...

Kul att se din blogg och dina hoyor. Jag har en kompis som är helt tokig i hoyor, hon har också 2 katter och håller på med keramik. Kolla hennes hemsida får du se. www.tactinfo.se
Kram

Jenny sa...

Tack!

Pippin: Jag tittade nyss in på tacts sida och jag tror minsan jag är på samma hoyaforum som hon :) Jag känner nämligen igen Wille och Elliot.

Anonym sa...

Åh, ä n t l i g e n en uppdatering av din blogg, som jag har längtat!!

Fina bilder, Fiina Frida, fina blommor, finfina julkort och mycket fina smycken.

Vad du har hunnit med mycket!

Kram
Lotta

Anonym sa...

Hejsan Yenny!
Fin blogg,ska titta runt lite oftare här nu då jag vet var du finns.Så mycket fina smycken du gör och tack än en gång för det fina halsbandet som du skickade till mej,en sån överraskning det var!Ge frida en kram från mej!
sqrulan